סאבלימינל ושביט מעבירים את דביר

קמפיין הרדיו במסגרתו דביר בנדק, ריקי גל ושלומי סרנגה מציגים את הגרסה שלהם לזכירת המספר המקוצר להצטרפות למזרחי-טפחות 8860* זוכה להמשך. בשל הצלחת הקמפיין, הוחלט במזרחי טפחות להרחיבו ולהמשיכו עם אמנים נוספים כאשר האמנים שנבחרו הינם ציפי שביט וסאבלימינל שיבצעו את השיר בסגנונם הייחודי.


קמפיין 8860 הינו קמפיין ארוך טווח ברדיו המציג את הקלות במעבר בנק באמצעות חיוג ל-8860*. בקמפיין הנוכחי, מזרחי-טפחות מציג שני אמנים נוספים: זמר הראפ הנודע סאבלימינל והבדרנית שחקנית הוותיקה ציפי שביט. עד היום השתתפו בקמפיין 8860* שלומי סרנגה, ריקי גל וכמובן דביר בנדק. הבחירה לשילוב בקמפיין אומנים אשר פונים לקהלים שונים, נובעת מהרצון של הבנק לפנות למספר רב של קהלים, גם קהל צעיר וגם קהל מבוגר.


הקמפיין הנוכחי של מזרחי-טפחות מבקש להדגיש את החיבור של הבנק לקהלים אלו באמצעות האמנים שנבחרו.


נעמה גת, סמנכ"ל שיווק, מזרחי-טפחות: "הקו המנחה אותנו כבנק חדשני, לאורך כל הדרך הוא יצירת קשר עם מגוון קהלים. מתוך כך, בחרנו להמשיך את הקמפיין המוצלח עם אמנים שונים זה מזו כגון סאבלימינל וציפי שביט אשר יעניקו את הפרשנות המיוחדת והשונה שלהם למספר 8860*. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם אומנים מובילים במדינת ישראל כחלק מהמחויבות שלנו לחדשנות".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)