אישיווק השבוע: ברנרדו בלחוביץ', מנכ"ל רשת מסעדות אל גאוצ'ו

רשת מסעדות "אל גאוצ'ו" פועלת בישראל מאז 1982 ולה 8 מסעדות ברחבי הארץ וקייטרינג אסאדו מקצועי. סוד הטעם של אל גאוצ'ו טמון בבחירת הנתחים, חיתוך הבשר,יישונם במקררים מיוחדים וצלייתם על גרילים אותנטיים מעל לגחלים לוחשות מעץ הדר המיובא מארגנטינה, אשר מעניק לבשר את הארומה המיוחדת שלו. לאחרונה השיקה אל גאוצ'ו סדרת מוצרי בשר פרימיום המוצעים ברשתות השיווק.


מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
אל גאוצ'ו ביצעו השנה 2 מהלכי שיווק חכמים : הראשון – השקת סדרת מוצרי הבשר פרימיום לרשתות השיווק, סדרת מוצרי בשר איכותיים אשר מצליחים מאד ומביאים את חוזקות המותג אל בתי הצרכן ופותחים את המותג ללקוחות חדשים.


המהלך השני -הסורטל של אל גאוצ'ו – אפליקציה חדשה בפייסבוק אשר מהווה למעשה מסעדה נוספת בפייסבוק ודרכה ניתן לנהל את מועדון הלקוחות שלנו, ניתן להזמין אירועים המוניים ולתקשר בין המוזמים והמסעדה,ניתן לקנות מוצרי מרצ'נדייז שלנו ואפילו לקנות במכירה קבוצתית שוברים למסעדות הרשת.


על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
הפייסבוק בעיני זו הפעילות השיווקית שלא אוכל לוותר עליה. היא מעניקה לי הזדמנות לקשר בלתי אמצעי עם קהל לקוחותינו וגם כאלו שלא לקוחותינו ועל ידי כך לקבל משוב אמיתי מהציבור ,משוב שאחר כך נלקח בחשבון לצרכים של פיתוח מנות חדשות,שיפור השרות,מבצעים וכדומה.


כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?
מכיוון שהוצאה על מסעדה היא לרוב הוצאה מתוכננת אנו מנתבים את חלקו הארי של תקציב השיווק לנושא הנוכחות האינפורמטיבית בכלל אמצעי המדיה ובעיקר באינטרנט. אנו נמצאים בכל הפורטלים החשובים הקשורים לענף המסעדנות, בנוסף אנו מפרסמים מאמרים באינדקסים רלוונטיים ומתפעלים בלוג [carniboria.com], אתר אינטרנט מקיף ודף בפייסבוק המטופל און ליין בכל עת. שאר התקציב מנותב לקמפיין אחד גדול בשנה [ב- 2010 ביצענו קמפיין שילוט חוצות], יחסי ציבור [גלעד תקשורת] ,שת"פים מסחריים וכו'.


תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
רשת המסעדות מוזס – שיווקית הם מעוררים קנאה. השפה שאותה יצרו,הדרך והתוצאה הסופית ראויים להערכה.


השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אל ריס – בעברי ייסדתי את רשת פיצה מטר וספריו בהחלט השפיעו עליי רבות.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "22" חוקי הברזל של בניית המותג
כיצד להפוך שם מוצר לשם דבר -מאת: אל ריס ולורה ריס.


· עיתון מועדף: דה מרקר
· דף הבית שלך באינטרנט: kafe.co.il
· בית קפה או מסעדה לפגישות עסקיות: אל גאוצ'ו
· מהו הרכב בו אתה נוהגת? טויוטה
· ג'וב חלומותיך? הג'וב שאיתו קמים בבוקר עם פרפרים בבטן
· חופשה חלומית: פונטה דל אסטה -אורוגוואי

אולי יעניין אותך

אביב בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
קרדיט יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון
הייטק