לאור הצלחת מותג המסטיקיםfive , סדרת המסטיקים מתרחבת ומשיקה טעם חדש– טעם אבטיח. fiveאשר הושק בהצלחה לפני כשנה בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים ממוקם בין מובילי קטגוריית המסטיקים בישראל אשר נאמדת ב-350 מיליון שקלים.
מהלך ההשקה יכלול קמפיין פרסומי בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO קמפיין שילוט חוצות על קיר ההלכה ועוד. כמו כן, כל אמצעי הפרסום כולל נקודות המכירה ישלבו שימוש בטכנולוגיה סלולארית אשר זכתה להצלחה בעולם -טכנולוגיית ה-QR . באמצעות צילום קוד אשר ישולב במודעות הפרסום ניתן יהיה לקבל הזמנה להקרנה מיוחדת של להיט הקיץ. עלות ההשקעה הכוללת במהלך הינה כ- 3 מיליון שקל.
עמוס פם, מנהל השיווק של ריגלי ישראל מציין כי מדובר בטכנולוגיה שכבשה את המזרח, ארה"ב ואירופה, ואנו צופים כי תתפוס תאוצה גם בישראל בשנה הקרובה. שילוב טכנולוגיה זו בקמפיין מהווה חיבור מעשי לערכי החדשנות והטרנדיות של מותג five מתוקף היותו מזוהה עם קהל צעיר וטכנולוגי התר אחר ריגושים וחוויות.
טעם האבטיח החדש מצטרף לשלושת הטעמים הקיימים :מנטה שמתקררת, רטט של מנטה עדינה וסערת פירות טרופיים בכל לעיסה. המסטיק יימכר במחיר מומלץ של 6.5 ₪ לחפיסה המכילה 12 יחידות. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובכל נקודות המכירה.