חינוך לאגרסיביות

אתר הדרושים JobMaster.co.il עולה שוב בקמפיין תדמיתי תחת הקונספט הנועז: "אתה נותן לי העלאה או שאני נכנס ל-מאסטר?".



לדברי שי חן, מנהל פיתוח עסקי ב-JobMaster: "היום, כבר לא צריך לעבוד קשה בשביל למצוא עבודה. וזה אפילו לא עולה כסף. כאתר המוביל את לוחות הדרושים באינטרנט היה חשוב לנו להעביר את מסר הפשטות והנוחות ולהדגיש למחפשי עבודה שתמיד יש להם אלטרנטיבה. אף אחד לא צריך להיות מתוסכל במקום עבודתו, פשוט נכנסים למאסטר, ומוצאים עבודה חדשה וטובה יותר, בקלות ובנוחות".



חן מוסיף: "הקמפיין מהווה חלק בלתי נפרד מההתפתחות והשמת החידושים הטכנולוגיים באתר. חיפוש משרות בחינם, מאגר ענק של משרות אמיתיות ומקוריות שהגיעו ישירות מהמעסיקים, סוכן חכם שעובד בשבילך ומשרות בחו"ל, הם רק חלק מהיתרונות הרבים מהם נהנים לקוחות JobMaster".



גם עבור מעסיקים, כך מגלה חן, יש ל-JobMaster הרבה מה להציע: "ב-JobMaster מבקרים מעל 1.4 מיליון גולשים מידי חודש. המעסיקים יכולים ליהנות מחשיפה גבוהה ביותר ע"י פרסום מודעות, או לקבל גישה למאגר עצום, מפולח ומתקדם של קו"ח רלוונטיים ולבחור בעצמם מועמדים לפי דרישות התפקיד. השקנו שירות חדשני ומהפכני הנקרא "קליק מאסטר", ומאפשר למעסיקים לפרסם מודעות דרושים בשיטת תשלום עבור הקלקות בלבד."



הקמפיין, בהיקף כולל של כ-500,000 ש"ח, יעלה ב-11 במאי ויכלול אוטובוסים ותשדירי רדיו בתחנות מובילות.



אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)