הבצפר של משרדי הפרסום, גאה להציג את ההון האנושי הכי יקר בשוק הפרסום: הבוגרים החדשים! מסיימי מחזור יוני 2010, אשר יציגו את פרויקט הסיום בנושא "שוק הנמל" בתערוכה חגיגית. לאירוע מוזמנים בוגרי הבצפר לדורותיהם, בכירי עולם הפרסום ונציגי התעשייה.
88 בוגרי הבצפר, אשר התמחו בשלושה מסלולים שונים (מתוך 10 מסלולים שיש בהבצפר סה"כ), קופירייטינג, גרפיקה ויחסי ציבור, התבקשו כפרויקט גמר, לפרסם את "שוק הנמל" – המיזם הקולינארי החדשני בראשות שיר הלפרן שפית ועיתונאית אוכל, רועי חמד יזם ואדריכל, ומיכל אנסקי גסטרונומית, עיתונאית אוכל ושופטת בתכנית "מאסטר שף".
במסגרת הפרויקט נדרשו התלמידים לבנות לשוק אסטרטגיה תקשורתית, קמפיין מודעות פרינט ועיצובן.
שוק הנמל, השוק המקורה הראשון בישראל, הינו מיזם קולינרי ייחודי המאגד תחת קורת גג אחת את חנויות המזון והתוצרת האיכותית ביותר. השוק מיועד לחובבי אוכל איכותי, לצד מקצוענים בתחום המעריכים מזון וחומרי גלם משובחים.
הבצפר של משרדי הפרסום, הוא מוסד הלימודים הרשמי של חברות הפרסום בישראל ונחשב למוביל במדינה בהכשרת דור העתיד של הפרסומאים, אנשי יחסי הציבור ואנשי התקשורת . הבצפר אשר שייך לאיגוד חברות הפרסום, מוחזק על ידי 60 משרדי הפרסום הגדולים בישראל והוקם ע"י משרדי הפרסום החברים בו, כ- 60 ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, המרכזים כ- 80% מהיקף פעילות הפרסום בארץ.
צוות ההוראה של "הבצפר" מורכב מבכירים בעולם הפרסום, שיווק ותקשורת בישראל. במהלך שנות קיומו, הפך הבצפר להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים, לימודי פרסום, לימודי שיווק והשבחת עובדים בענף הפרסום. הבצפר ממוקם בנמל ת"א במבנה מעוצב על חוף הים, הכיתות נוחות ומאובזרות במיטב הציוד המודרני. www.habetzefer.co.il