מחקר: היעילות של מסעי פרסום במדיה ישנה יעילים יותר


חקר שנערך על ידי חברת מלונדון מצאה לאחר שבדקה 2,000 מודעות, מסעי פרסום, ואסטרטגיות תקשורת ב 12 ארצות כי המדיה הדיגיטאלית מפגרת אחר המדיה המסורתית בהעברה יעילה של מסרים. המחקר התבסס על כלי הקרוי "מדד דחייה של מודעה" שהציג יעילות נמוכה של המודעות הדיגיטאליות. מתברר עוד כי היעילות של מודעות במדיה המסורתית הגיעו לרמה של 57.8 אחוז בהשוואה ליעילות של 55 אחוז של המודעות האינטראקטיביות. יחד עם זאת נמצא כי שילוב של פרסומות טלביזיה, שיווק ישיר, ופעילות קד"מ בחנויות בעיקר על ידי חלוקת דוגמיות היא היעילה ביותר.


פרשנות העורך: המחירים הזולים יחסית של הפרסום באינטרנט ובכלים מקוונים אחרים, מאפשרים גם לעסקים קטנים דלי תקציב פרסום לעשות בהם שימוש. רמת המקצוענות היא נמוכה משמעותית מזו של משרדי פרסום גדולים המריצים קמפיינים עתירי תקציב. ההשוואה צריכה להיעשות על פי השוואה של תקציבי ההפקה. יחד עם זאת חשוב לציין כי היקף הפרסום המסורתי מייצג את עדיין את החלק הארי של תקציבי הפרסום.



פורסם בניוזלטר Trends News

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)