דני בירו, סמנכ"ל ההוראה של "הבצפר" מסיים את תפקידו

דני בירו, מצוות ההקמה של "הבצפר" של חברות הפרסום, מסיים בימים אלה את תפקידו לאחר 3 וחצי שנות עבודה. בירו הקים וניהל את המסלול לתקציבאות, פלנינג ומדיה, המיועד לבעלי תואר אקדמי שמעוניינים להשתלב בתחום הפרסום. כ-60% מבוגרי ששת המחזורים הראשונים של הבצפר השתלבו בעבודה במשרדי הפרסום המובילים בישראל.



יגאל בר און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל הבצפר, מסר כי דני בירו עשה עבודה חשובה ומוצלחת בהקמת וניהול מסלולי תקציבאות, פלנינג ומדיה ותרם רבות להצלחה המקצועית של הבצפר. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתחום הייעוץ האסטרטגי ושמחים לראותו ממשיך כחלק מסגל המרצים המקצועיים של הבצפר.



בירו ימשיך כעצמאי בייעוץ שיווקי אסטרטגי ובמתן שירותי פלנינג למשרדי פרסום.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם