חברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס מאפשרת עתה להשתמש בנקודות הנצברות על ידי מחזיקי הכרטיסים, ולהמיר אותם כזיכוי לפרסום מודעות בפייסבוק. התכנית החדשה מכוונת בעיקר לעסקים קטנים אשר הן פייסבוק והן גוגל רואים בהם קהל יעד מרכזי להגדלת הכנסותיהם. גישה זו משתלבת עם התובנה המוכחת פעם אחר פעם, כי המשימה העיקרית של כל בעל עסק קטן הוא למצוא לקוחות חדשים. פרשנות העורך: גישה זו עשויה להתפשט גם לכלי מדיה אחרים, הן מדיה חברתית, והן מדיה אינטרנטית מסורתית, כמו גם למקומונים ועיתונים מודפסים. עסקים קטנים רבים חוששים בעיקר בגלל חוסר ידיעה, מתהליך רכישת המודעות באינטרנט ובמדיה החברתית. העובדה כי הם יכולים להמיר את נקודות כרטיס האשראי בפרסום בפייסבוק, תשמש להם תמריץ לנסות את יעילות הפרסום בו. המאמר פורסם ב- Trends News