מירס בחרה בראובני-פרידן

הגיע לסיומו אחד המכרזים המרתקים ביותר בענף הפרסום שנערכו לאחרונה בישראל. חברת מירס תקשורת, אשר זכתה לאחרונה במכרז התדרים של משרד התקשורת, בחרה במשרד הפרסום ראובני-פרידן להיות המשרד שיוביל את מערך הפרסום של השקת הרשת הסלולארית החדשה במהלך השנים הקרובות. היקף העסקה נאמד בעשרות מיליוני ש"ח.



הבחירה בראובני-פרידן לא הייתה קלה והמאבק בינו ובין שלמור-אבנון-עמיחי היה "צמוד עד השנייה האחרונה". ע"פ גורמים בחברה כל המשרדים שהיו בתהליך הציגו פרזנטציות מרשימות מאוד.



במסגרת שיתוף הפעולה יהיה משרד ראובני-פרידן אחראי על מערך הפרסום של מירס ברשת החדשה והמתקדמת. המשרד ייבנה עבור מירס תכנית אסטרטגית חדשה וילווה אותה בכל תהליכי התכנון, המותג החדש, הכניסה לשוק, רכישת מדיה ועוד. בנוסף, יוביל המשרד גם את מערך הפרסום של רשת מירס הנוכחית המשרתת כ-חצי מיליון מנויים.



ממשרד ראובני-פרידן שקיבל הבוקר את ההודעה ברכו את מירס על האמון שהחברה נתנה בהם והבטיחו ששיתוף הפעולה החדש יוביל למיצובה של מירס כמותג מוביל בשוק הסלולאר, כחלק מהגברת התחרות בענף.



אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס:


"חברת מירס ממשיכה להתקדם בצעדי ענק ולהרחיב את שיתופי הפעולה שלה לצורך הקמת הרשת החדשה והגברת התחרות בשוק הסלולר. לאחר שבחרנו בספק תשתית להקמת הרשת החדשה, אני גאה ושמח שמשרד ראובני-פרידן, ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, יהיה שותף לדרך החדשה של מירס ולמהפכה בענף הסלולר, שתיטיב עם אזרחי ישראל בכלל והמגזר הצרכני, בפרט".



גיא ידלין, משנה למנכ"ל מירס וראש חטיבת הלקוחות :


"אני מברך את משרד ראובני-פרידן על הצטרפותו לדרך החדשה והמאתגרת של החברה ולשותפות בהקמת מערך הפרסום החדש של מירס. לפנינו אתגרים משמעותיים בתחום השיווק והפרסום, ולראובני-פרידן הניסיון והרעב שיצעידו אותנו קדימה לשינוי פני ענף הסלולאר בישראל. הבחירה בראובני-פרידן הינה נדבך מרכזי ומשמעותי באסטרטגיה החדשה של מירס בכל הנוגע לחדירה מאסיבית לשוק הפרטי. ברצוני להודות לכל השותפים בתהליך הבחירה ולמשרד גליקמן נטלר סמסונוב אשר ליוו אותנו והיו שותפים לדרך במהלך השנים האחרונות".


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)