אתר "פיית המתנות" מבצע השקה מסודרת באמצעות "חברון זלצמן שביט"

משרד הפרסום חברון זלצמן שביט, בבעלות דודי חברון, גבי זלצמן ואסי שביט, נבחר להוביל את תקציב הפרסום של אתר "פיית המתנות" ויוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-150,000$.


הקמפיין, תחת הקונספט: "במקום לבזבז על שטויות, קונים יחד ומגשימים משאלות", יעלה באתרים מובילים, רשתות חברתיות ובסניפים של הרשתות להן שת"פ עם האתר, כגון רשת האופניים והאקסטרים רוזן ומינץ, הפיראט האדום, מילגה ועוד.


האתר של פיית המתנות עלה לאוויר לפני כחצי שנה, בתקופת הצמיחה הגדולה של אתרי הקופונים והרכישות, ומציע פתרון פשוט, נוח וחכם לקנייה משותפת של מתנות לימי הולדת ואירועים בגן, בבית הספר, במשפחה, בעבודה או בין חברים.


ד"ר דפנה לנגפורד-חיים, ממייסדי מיזם פיית המתנות: "היום יותר מתמיד, קשה לרכוש מתנות גדולות בתקציב סביר. אבל כשמספר חברים מעניקים מתנה אחת יחד, זה נהיה פשוט להגשים חלומות. פיית המתנות חוסכת את כאב הראש שבהתרוצצות אחר קניית מתנה קטנה ובדרך כלל סתמית, ומאפשרת להגשים חלום לזוג אופניים חדש, משחק מחשב או סדרת ספרים, למשל.


שיתוף הפעולה עם משרד הפרסום חברון זלצמן שביט, עזר לחדד ולמקסם את חזון הפיה ולהביא אותו לידי ביטוי והטמעה כבר מהשלבים של בניית המותג."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)