תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עיצובים עובר למשרד הפרסום זרמון גולדמן DDB. התקציב בהיקף של כ- 3 מיליון ₪ כולל את כל פעילויות מותגי קבוצת "גוטקס מודלס".
ריימנד ולבר, מנכ"ל רשת מיכל נגרין אמר כי : המעבר לזרמון גולדמן DDB הינו מתהליך גיבוש אסטרטגיה שיווקית ופרסומית בארץ ובחו"ל.
גיא ויינברגר, מנכ"ל ושותף במשרד הפרסום זרמון גולדמן DDB אמר: "לזרמון גולדמן ניסיון רב שנים בטיפול בתקציבי אופנה ולייף סטייל ואנו שמחים לצרף ללקוחותינו גם את מותג האופנה המצליח של המעצבת מיכל נגרין. העיצובים של המותג ידועים בסגנונם האופייני והייחודי ואנו בטוחים ששיתוף הפעולה בינינו יוביל את החברה לפסגות חדשות".
זרמון גולדמן DDB זכו בתקציב לאחר שמשרד הפרסום הקודם של החברה, אשכנזי זלצמן, סיים את ההתקשרות עם הרשת בסוף 2010. במהלך 2011 ניהלה הרשת את תקציב הפרסום שלה באופן עצמאי.