פתרונות המדיה הדיגיטלית של YCD אומצו בתורכיה

שתיים מרשתות הסופרמרקטים וההיפרמרקטים המובילות והגדולות בטורקיה אימצו את פתרונות התצוגה הדיגיטלית של חברת YCD מולטימדיה, המתמחה בפתרונות מדיה דיגיטלית חכמים לעסקים קמעונאיים ברחבי העולם. הרשתות, "מיגרוס" ו"מקרוסנטר", שייכות לקבוצת "מיגרוס טורק", המשרתת כיום מיליוני לקוחות ברחבי טורקיה.



הפרוייקט, שהיקפו מוערך במעל ל-600 מאות אלף דולר, כולל התקנה של 562 מסכי שילוט דיגיטלי הפרוסים ב-12 חנויות מקרוסנטר וב-34 חנויות מיגרוס באיסטנבול. המסכים, המציגים תוכן פרסומי ושיווקי, ממוקמים במחלקות השונות, בנקודות המכירה ובמעברים בסופרמרקטים כשהם מנוהלים ונשלטים על ידי מרכז הבקרה הראשי הממוקם באיסטנבול. פלטפורמת התוכנה עצמה, מאפשרת העלאה ועדכון של תכנים פרסומיים ושיווקיים אחרים, תוך ניהול באמצעות האינטרנט – בזמן אמת. הפלטפורמה, C-nario Messenger, פותחה ע"י חברת C-nario שנרכשה לאחרונה ע"י YCD.



"בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר רשתות סופרמרקטים המאמצות תצוגות דיגיטליות כחלק בלתי נפרד מהתמהיל השיווקי שלהן. תצוגות דיגיטליות קלות ונוחות לתפעול, מביאות לקיצוץ בעלויות ומאפשרות תקשורת שוטפת ומיידית עם הצרכנים", אומרת יעל אלשטיין, סמנכ"ל השיווק של YCD. "קמעונאים רבים נעזרים כיום במסכים דיגיטליים כפלטפורמת תקשורת אפקטיבית, המושכת קונים לבחור מוצרים המותאמים אישית לצרכים שלהם. פלטפורמה זו עונה לא רק על הצורך בהעברת מידע רלוונטי ומיידי ללקוח, אלא גם עוזרת לניהול יעיל יותר ומחזקת משמעותית את חוויית הלקוח".



לדברי אלשטיין, הפרוייקט ממשיך את הצלחת החברה בפעילותה בטורקיה. באחרונה התקינה החברה רשתות של תצוגות דיגיטליות בשדות התעופה הראשיים בטורקיה.



על פי נתוני מכון הייצוא, היצוא הישראלי לטורקיה זינק מינואר 2011 לנובמבר 2011 ב-41% – למרות המצב הבטחוני והמדיני והגיע ל-1.72 מיליארד דולר.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)