שוופס זוכה במדלית כסף ב- EPICA

קמפיין "הקניבלים" של שוופס "DRINK DIFFERENT" זכה במדליית כסף בתחרות הבינלאומית לפרסום ה- EPICA. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי.


לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "זו זכות גדולה. תמיד ראינו בקמפיינים של מותג שוופס סוג של פריצת דרך בעולם הפרסום בארץ וכעת יש לנו גם אישור עולמי על כך."


תחרות ה-EPICA לפרסום מתקיימת פעם בשנה, בכל סוף נובמבר מכריזים על הזוכים באתר אפיקה, השנה יערך הטקס ב- 20 בינואר 2012, בלובליאנה.


ה-EPICA נחשבת לאחת מחמש התחרויות החשובות בעולם, כש- 600 קמפינים מ-48 מדינות ניגשים אליה. מטרת ה- EPICA לתגמל יצירתיות יוצאת דופן, לסייע לסוכנויות תקשורת, חברות הפקה, צלמי סטודיו ועיצוב ולפתח את המוניטין שלהם ברחבי אירופה ובאזור EMEA. המועמדים נשפטים על ידי העיתונות המקצועית בתחום הפרסום ומומחים מ -28 מדינות בעולם.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)