קמפיין "הקניבלים" של שוופס "DRINK DIFFERENT" זכה במדליית כסף בתחרות הבינלאומית לפרסום ה- EPICA. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי.
לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "זו זכות גדולה. תמיד ראינו בקמפיינים של מותג שוופס סוג של פריצת דרך בעולם הפרסום בארץ וכעת יש לנו גם אישור עולמי על כך."
תחרות ה-EPICA לפרסום מתקיימת פעם בשנה, בכל סוף נובמבר מכריזים על הזוכים באתר אפיקה, השנה יערך הטקס ב- 20 בינואר 2012, בלובליאנה.
ה-EPICA נחשבת לאחת מחמש התחרויות החשובות בעולם, כש- 600 קמפינים מ-48 מדינות ניגשים אליה. מטרת ה- EPICA לתגמל יצירתיות יוצאת דופן, לסייע לסוכנויות תקשורת, חברות הפקה, צלמי סטודיו ועיצוב ולפתח את המוניטין שלהם ברחבי אירופה ובאזור EMEA. המועמדים נשפטים על ידי העיתונות המקצועית בתחום הפרסום ומומחים מ -28 מדינות בעולם.