אופנת פיוז בתנועה יוצאת בקמפיין פרסומי בהיקף של 500 אלף ש"ח

אופנת פיוז יוצאת בקמפיין פרסומי לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2005-2006. הקמפיין באמצעות ג.ב.ע פרסום כולל פרסום בעיתונות, שלטי חוצות, הפצת קטלוג ייחודי, עיתונות, ומודעות בעיתונות, בהשקעה כוללת של 500 אלף שקל. הקמפיין יעלה בתחילת שבוע הבא.



הקטלוג היוקרתי צולם בהונגריה בכיכובה של הדוגמניות הבינלאומיות קטי קרופה ואנה מריה, שעד כה הופיעו בתצוגות והקמפיינים של המותגים הבינ"ל דולצ'ה וגבאנה ולה פרלה. המוטיב המרכזי של הקטלוג הוא "בתנועה.." ומציג מגוון סיטואציות של הדוגמניות ברחבי הונגריה.



לדברי גבי צובארי, מנכ"ל ג.ב.ע אריזות "הקמפיין הנוכחי נעשה מתוך מטרה למתג את פיוז כאופנה מובילה לנשים, מסוגננת, שובבה ועדכנית. רשת אופנת פיוז כוללת 7 סניפים ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)