רשת 'בית בלב' בחרה ב'שמעוני פינקלשטיין ברקי' כמשרד הפרסום החדש של הרשת. 'שמעוני פינקלשטיין ברקי' נבחר לאחר מכרז בו השתתפו מספר משרדי פרסום, אשר לווה על ידי יועץ הפרסום אלי דובב. היקף תקציב הפרסום המוערך של הרשת הוא כ 3 מיליון ₪ .
'בית בלב' הינה הרשת המובילה לגיל המבוגר, המפעילה בתי דיור מוגן, מרכזים רפואיים-שיקומיים ומחלקות סיעודיות.
לדברי ורדה קצאור, מנהלת השיווק של רשת 'בית בלב': " תקציב הפרסום של הרשת מיועד ברובו לתחום הדיור המוגן. הבחירה ב'שמעוני פינקלשטיין ברקי' התבססה על האסטרטגיה הפרסומית שהציג המשרד, שהציעה מענה לצרכים השיווקיים של 'בית בלב".