פלאקארד יוצאת במהלך מיתוג מחדש ראשון ב- 20 שנה

פלאקארד, מפתחת ומשווקת של פתרונות בתחום סליקת האשראי מזה 20 שנה, מבצעת בימים אלו לראשונה תהליך מיתוג מחדש. המהלך יכלול גיבוש שפה תקשורתית חדשה, פעילות פרסום, ופעילות שיווק באינטרנט. המיתוג יקדם את נושא עמידת החברה בתקן PCI המחמיר ילווה בסלוגן: עסקים סולקים בביטחון.


היקף השקעה הכולל במהלך המיתוג מחדש מוערך בכ- 300,000 ₪.


האסטרטגיה בגיבוש השפה התקשורתית החדשה התמקדה ביצירת שפה חזותית שתבטא את מכלול הערכים של המותג בהתאמה להתפתחות החברה והערכים אותם היא משדרת כיום במוצריה – עדכניות, חדשנות, דינאמיות, זרימה, גמישות, פונקציונאליות, נאמנות , אמינות ושירות .


השפה החזותית החדשה של "פלאקארד" תבוא לידי ביטוי כבר בימים הקרובים בכל רובדי פעילות החברה: אתר חברה חדש, סרטון תדמית , מוצרי קד"מ ופרסום , פעילות ברשתות חברתיות וכן בפעילות B2B מול ארגונים ושותפים עסקיים.


שלמה חורי, מנכ"ל "פלאקארד", מציין כי אחרי 20 שנות פעילות בשוק החליטה החברה לערוך שינוי והתאמה של הלוגו הישן בכדי להתאים ולעדכן את הבטחת המותג והערכים שהוא מייצג ומשדר כיום.


לדברי חורי, חברת "פלאקארד" התפתחה מאוד בשנים האחרונות , וכיום היא מספקת פתרונות מתקדמים לסליקת אשראי ולהזרמת הפעילות העסקית, התומכים בתהליכי המכירה והשירות במציאות העסקית הדינמית והמשתנה של כל ארגון.


כעוגן מרכזי בתהליך המיתוג , עומד נושא תקן אבטחת המידע PCI, שהופך לתקן מחייב ומחמיר עבור עסקים המבצעים חיוב אשראי באינטרנט ובנקודות מכירה. פלאקארד השקיעה כ- 2 מיליון ש"ח בהתאמת מערכותיה ובתהליך התקינה.


את מערך השיווק והפרסום מנהלת טלי גדי מ – Well being marketing , כשאת המיתוג והפרסום יבצע עמיר זינגר. הפעילות השיווקית באינטרנט וברשתות חברתיות תנוהל על ידי Fortissimo Smart-Media

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)