שולחנות הרכבת הופכים לשטח פרסומי של שטראוס קפה

שטראוס קפה ישראל יוצאת במהלך שיווקי דיגיטלי , בשיתוף חברת Moblin המתמחה בפרסום ושיווק בסלולר, המשלב את עולם הסמארטפונים עם פלטפורמת פרסום חדשה – שולחנות ברכבות, באמצעות חברת ברעם פרסום מקורי, זכיינית הפרסום ברכבת ישראל. במסגרת המהלך, יכוסו מאות שולחנות ב- 45 קרונות מרכזיים ברכבת ישראל ע"י מדבקות מיוחדות עם תמונה בעלת חלק "חסר" עם QR קוד.



הנוסעים ברכבת יוכלו לסרוק את ה- QR קוד ולהניח את המכשיר במקום המסומן על המדבקה. ברגע שהנוסעים יסרקו את הקוד ויניחו את המכשיר על המדבקה – המדבקה "תושלם ותקום לחיים" על גבי מסך מכשיר הסמארטפון. מיד לאחר מכן יתחיל משחק סלולרי אינטראקטיבי של הכנת קפה הכולל קפה, סוכר, מים וחלב "בדיוק כמו שכל אחד אוהב"– תוך השלמת המדבקה – על גבי הסמארטפון.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)