שטראוס קפה ישראל יוצאת במהלך שיווקי דיגיטלי , בשיתוף חברת Moblin המתמחה בפרסום ושיווק בסלולר, המשלב את עולם הסמארטפונים עם פלטפורמת פרסום חדשה – שולחנות ברכבות, באמצעות חברת ברעם פרסום מקורי, זכיינית הפרסום ברכבת ישראל. במסגרת המהלך, יכוסו מאות שולחנות ב- 45 קרונות מרכזיים ברכבת ישראל ע"י מדבקות מיוחדות עם תמונה בעלת חלק "חסר" עם QR קוד.
הנוסעים ברכבת יוכלו לסרוק את ה- QR קוד ולהניח את המכשיר במקום המסומן על המדבקה. ברגע שהנוסעים יסרקו את הקוד ויניחו את המכשיר על המדבקה – המדבקה "תושלם ותקום לחיים" על גבי מסך מכשיר הסמארטפון. מיד לאחר מכן יתחיל משחק סלולרי אינטראקטיבי של הכנת קפה הכולל קפה, סוכר, מים וחלב "בדיוק כמו שכל אחד אוהב"– תוך השלמת המדבקה – על גבי הסמארטפון.