שולחנות הרכבת הופכים לשטח פרסומי של שטראוס קפה

שטראוס קפה ישראל יוצאת במהלך שיווקי דיגיטלי , בשיתוף חברת Moblin המתמחה בפרסום ושיווק בסלולר, המשלב את עולם הסמארטפונים עם פלטפורמת פרסום חדשה – שולחנות ברכבות, באמצעות חברת ברעם פרסום מקורי, זכיינית הפרסום ברכבת ישראל. במסגרת המהלך, יכוסו מאות שולחנות ב- 45 קרונות מרכזיים ברכבת ישראל ע"י מדבקות מיוחדות עם תמונה בעלת חלק "חסר" עם QR קוד.



הנוסעים ברכבת יוכלו לסרוק את ה- QR קוד ולהניח את המכשיר במקום המסומן על המדבקה. ברגע שהנוסעים יסרקו את הקוד ויניחו את המכשיר על המדבקה – המדבקה "תושלם ותקום לחיים" על גבי מסך מכשיר הסמארטפון. מיד לאחר מכן יתחיל משחק סלולרי אינטראקטיבי של הכנת קפה הכולל קפה, סוכר, מים וחלב "בדיוק כמו שכל אחד אוהב"– תוך השלמת המדבקה – על גבי הסמארטפון.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)