משרד הפרסום 'לעומק התודעה' ממשיך לצמוח ולהתרחב. לאחרונה זכה המשרד בשני תקציבים משמעותיים, צירפו את ורד קסטל שתיל מקבוצת משטראוס גרופ כסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה ומצבת העובדים התרחבה לכ-40 עובדים וזאת בניגוד לפיטורים הרבים המתחוללים בענף.
לאחר כ-4 שנים במשרד הפרסום בריקמן החליטו בספארי ר"ג להתרענן ולהעביר את התקציב, כמיליון ₪ לידיהם של זיו ואון. בנוסף, מותג המשאיות הנמכר בישראל 'איסוזו' ייפרד בקרוב ממשרד הפרסום קונספטיקה (מקבוצת באומן- בר-רבינאי) ויעבירו את התקציב כ- 2 מיליון ₪ גם כן ל'לעומק התודעה'.