וולה, מובילת קטגוריית צבעי השיער בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש לסדרת צבעי השיער היוקרתית Décoré תחת הסיסמא: "האיזון המושלם בין צבע איכותי לטיפוח השיער". הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה לאוויר באמצע חודש אוקטובר בטלוויזיה וילווה בפעילות קד"מ במהלך חודש נובמבר.
איזבל סקאי, מנהלת תחום השיער בחברת פרוקטר אנד גמבל מוסרת:" Décoré הינו מותג צבעי שיער אופנתי ויוקרתי מבית וולה. Décoré גאה להציג את בשורת הצבעים החומים האופנתיים לישראל הישר מהוליווד."
קמפיין Décoré שישודר בישראל, הינו עיבוד של הקמפיין מחו"ל. במרכז הקמפיין מוצגים גוונים חומים ייחודיים ואופנתיים לחורף הקרוב.
Décoréהיא ערכת צביעה שמציעה את האיזון המושלם בין צבע לטיפוח השיער. הנוסחה הייחודית של Décoré, מועשרת בתמציות שקדים, מציעה צבעים באיכות גבוהה, וטיפוח לשיער. הסדרה כוללת תת סדרה ייחודית של צבעים חומים אופנתיים, למראה המושלם והעדכני ביותר לחורף הזה.
במרס 2003 רכשה פרוקטר & גמבל את הבעלות ו-80% ממניות השליטה בחברת וולה העולמית תמורת 5.6 מיליארד אירו. כתוצאה מהעסקה הפכה פרוקטר אנד גמבל למשווקת העולמית של מוצרי וולה. בישראל, פרוקטר & גמבל משווקת את מוצרי וולה המיוצרים על ידי חברת אינטרקוסמא לשוק הקמעונאי, החל מ-1 ביולי 2005.