אתר ההיכרויות 'כפיות' (WWW.CAPIYOT.COM ) מעלה בימים אלה קמפיין פרסום ייחודי לתקופת החגים תחת הסיסמה: "האתר שיהפוך את החג הבא שלכם לחג האהבה". הקמפיין החדש, בהפקת משרד הפרסום גיתם/BBDO, יימשך כחודש והינו בהשקעה של כמיליון ₪. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות ואינטרנט.
מ 'כפיות' נמסר כי "עונת החגים מתאפיינת בריבוי מפגשים משפחתיים, עלייה בכמות שעות הפנאי והתמודדות מחודשת עם מחיוביות משפחתיות וחברתיות, כל אלו מציפים לעיתים קרובות את הצורך בבן/בת זוג כמו גם את הלחץ המשפחתי במציאת בן/בת זוג לפנויים/פנויות במשפחה. באתר מורגשת בשבועיים האחרונים עלייה משמעותית בכמות הכניסות: עלייה של 67% בסופי השבוע ו45% באמצע השבוע. נתונים אלו מחזקים את חשיבות הקמפיין לקהל ה'סינגלס' בעיתוי זה של עונת החגים המשפחתית".
במסגרת הקמפיין החדש יועלו מודעות המציגות ומשוות פריטים שונים מחיי היום יום של רווק/ה ולעומתם אותם פריטים כפי שהם מופיעים כשהם משתלבים בחייהם ובביתם של זוג. בין הפריטים שיוצגו במודעות- מברשות שיניים, טלפונים ניידים ואסלות שירותים. דרך חפצים אלו מתבטא השינוי בחיי קהל ה 'סינגלס' לפני ואחרי ההיכרות הצפויה באתר. השימוש בחפצים אלו כהמחשה לחיי היום יום של הרווק/ה לפני ואחרי הזוגיות נועד להדגיש את המסר של הקמפיין כי האהבה היא נגישה ונמצאת במרחק לחיצת עכבר.