דיזנגוף סנטר עולה בקמפיין דיגיטלי לסמארטפונים, תחת המסר "אינסוף אפשרויות". בקמפיין נעשה שימוש בטכנולוגיית ה- QR CODE בפיתוח ישראלי. את המהלך מובילים משרד הפרסום יורו RSCG ישראל, באמצעות חברת CARDYGEN הישראלית, האחראית לפיתוח הטכנולוגיה.
במסגרת הקמפיין, יתבקשו הגולשים להוריד אפליקציה ייעודית שבאמצעותה ניתן לסרוק על בסיס יומי כרטיסי גירוד סלולאריים. הכרטיס ניתן לגירוד על מסך המגע של הסמארטפון ומאפשר לזכות בפרסים שונים. כל אחד מהמשתתפים שיסרוק את ה – code QR יקבל כרטיס שונה ובכך נעוצה החדשנות הטכנולוגית המאפשרת משחק מזל שבו כל גולש מקבל "כרטיס גירוד" אחר וייחודי לו. מדובר בטכנולוגיית פטנט ראשונה מסוגה.
לדברי עדי אורנשטיין, מנהלת שיווק דיזנגוף סנטר: "בחרנו להשתמש בפלטפורמה חדשה המחברת בין עולם השיווק לבין העולם הדיגיטאלי, כחלק מאסטרטגיית השיווק של דיזנגוף סנטר. אנו נמצאים עם היד על הדופק במטרה לחדש כל הזמן ולהעשיר את חוויית הקניה ללקוחותינו. בנוסף, אנו שמחים להיות הראשונים שנותנים במה לטכנולוגיה ישראלית חדשה ולעשות בה שימוש ייחודי לטובת הצרכנים".
את קוד ה- qr שיוביל את הקמפיין ניתן יהיה למצוא, החל מה- 20 למאי, בעמוד הפייסבוק של דיזנגוף סנטר ועל כיסויי המושבים בקווים 4, 4 א' ו-5 של מוניות השירות בתל אביב. בין הפרסים שיחולקו במסגרת הקמפיין: כוסות קפה של "קפה גרג", פריטי לבוש של אלקוט, משקפי שמש של X-RAY, מנויים להולמס פלייס, תיקים מעוצבים מ"סוהו" ועוד.