קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו-סיטרואן, בחרה בפוקס- גורן- גלעדי כמשרד הפרסום החדש של מותג סיטרואן. תקציב הפרסום של סיטרואן, העומד על כ-15 מיליון דולר לשנה הקרובה, יכלול פרסומי תדמית והחדרת דגמים חדשים לישראל בכל ערוצי המדיה.
קלאודיה פיין, מנהלת שיווק לובינסקי: "בשנים האחרונות צבר המותג תנופה אדירה בעקבות השקת סדרת ה-DS החדשה והפך לתקציב נחשק המשלב בין טכנולוגיה ועיצוב. פוקס-גורן-גלעדי הוא משרד צעיר עם פוטנציאל קריאייטיבי, רעב והרבה רצון להצליח. אנו מאמינים שהמשרד יקדם את המותג למקומות חדשים ומרחיקי לכת ומאחלים להם הצלחה".
גיא גורן, מבעלי פוקס- גורן גלעדי: "אנו גאים להיות חלק ממשפחת לובינסקי. סיטרואן הוא מותג בעל מסורת מפוארת ועתיד מבטיח, ואנו שמחים לקחת חלק בהעמקת הצלחתו בישראל. ידוע שתקציב רכב הוא עוגן משמעותי ונחשק בכל משרד פרסום, עבורנו הוא הוכחה נוספת לצמיחתו העקבית של המשרד".