ניתוח של מכון המחקר "מותגים": פרסומת החודש שייכת לאורנג' – אבא ובן דייגים

על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באוקטובר (פרסומות חודש אוגוסט), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' אבא ובן – דייגים" של פרסום ראובני פרידן IPG. היא זכתה ב–67 נקודות, 23% עבור תרומה למותג ו– 21% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "רכבת ישראל – אצנית, אופנוע, מכונית", של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY עם 44 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו20% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "ישראכרט – 30 שנה – איך אבא הכיר את אמא" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 34 נקודות – 12% תרומה למותג ו- 10% קריאטיביות.



(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)



הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב



1 בחודש


פרסומות חודש אוגוסט




מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל


1 אורנג' אבא ובן – דייגים 23% 21% 67


2 רכבת – אצנית, אופנוע, מכונית 12% 20% 44


3 ישראכרט – 30 שנה, אבא ואמא 12% 10% 34


4 ברק 013- ילד ברציף רכבת, אבא שלו 10% 8% 28


5 יטבתה קרטוניות – מילק שייק, קפה 8% 8% 24


5 סנפרוסט – ארנבים ממיינים את הגזר 6% 12% 24


6 מטרנה – הפעם הראשונה 8% 4% 20


7 אישי ישיר דוד הכיטוב – אחרי החגים 6% 6% 18


8 טוטו – 4 אמהות של שופטים 6% 4% 16


8 פרימור – ילדים מבקרים במפעל 6% 4% 16


9 סלקום – כוכב נולד 4% 4% 12


10 אסם ביסלי – כוכב נולד 2% 2% 6


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)