על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" באוקטובר (פרסומות חודש אוגוסט), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' אבא ובן – דייגים" של פרסום ראובני פרידן IPG. היא זכתה ב–67 נקודות, 23% עבור תרומה למותג ו– 21% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "רכבת ישראל – אצנית, אופנוע, מכונית", של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY עם 44 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו–20% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "ישראכרט – 30 שנה – איך אבא הכיר את אמא" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 34 נקודות – 12% תרומה למותג ו- 10% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון אותות שיופיע בקרוב
1 בחודש
פרסומות חודש אוגוסט
מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיבית ניקוד משוקלל
1 אורנג' – אבא ובן – דייגים 23% 21% 67
2 רכבת – אצנית, אופנוע, מכונית 12% 20% 44
3 ישראכרט – 30 שנה, אבא ואמא 12% 10% 34
4 ברק 013- ילד ברציף רכבת, אבא שלו 10% 8% 28
5 יטבתה קרטוניות – מילק שייק, קפה 8% 8% 24
5 סנפרוסט – ארנבים ממיינים את הגזר 6% 12% 24
6 מטרנה – הפעם הראשונה 8% 4% 20
7 אישי ישיר דוד הכיטוב – אחרי החגים 6% 6% 18
8 טוטו – 4 אמהות של שופטים 6% 4% 16
8 פרימור – ילדים מבקרים במפעל 6% 4% 16
9 סלקום – כוכב נולד 4% 4% 12
10 אסם ביסלי – כוכב נולד 2% 2% 6