אבירן מניר ואמיר כהן פותחים סוכנות דיגיטל וניו מדיה בשם MODERN TALKING

אבירן מניר ואמיר כהן פותחים משרד דיגיטל, סושיאל וניו מדיה, בשם Modern Talking"" ותחת הסלוגן: מלמדים מותגים לדבר. מניר וכהן, בוגרי תואר ראשון בתקשורת וניהול של המסלול האקדמי המכללה למנהל, בעלי ניסיון של מעל ל-6 שנים בתחום הפרסום הדיגיטלי והמדיה החברתית מראשית ימיה.


מניר וכהן הכירו במסגרת לימודי התואר הראשון שלהם, במהלכה יזמו פרויקט בשם "מקושרים LIVE" – במסגרתו יצרו אינטראקציה ראשונה בין גולשי אתר "מקושרים" לתוכנית נוער ששודרה באתר מקושרים.


אבירן מניר, הקים וניהל את מחלקת הניו-מדיה במשרד הפרסום "זרמון TRIBAL DDB" (מבית "זרמון-גולדמן" לשעבר). במסגרת תפקידו, אבירן טיפל בזירה הדיגיטלית במותגים "דומינוס' פיצה", בתכנון והשקת קיר הפייסבוק הגדול בעולם של "חברת אנרג'ייזר", "מיכל נגרין", "המכללה האקדמית בית ברל", ו"לובינסקי טרייד".


אמיר כהן יוצא "Iqtech", הקים, פיתח ושיווק מוצרי תוכן פרימיום בסביבות המובייל בארץ ובעולם ברשתות החברתיות ,במנועי חיפוש וב- DISPLAY. בין היתר יצר שיתופי פעולה מסחריים בין גופי תוכן בעולם ובישראל.


משרד Modern Talking"" יעניק מענה בתחום הקריאייטיב, פיתוח וניהול הזהות הדיגיטלית של מותגים בזירות הניו-מדיה: תוכן, סושיאל, מובייל ופיתוח מוצרי פרסום חדשים. המטרה היא להעניק ללקוחות פתרונות פרסום דיגיטליים, לפתוח אותם לעולם המדיה החדשה ולהעמיק את הקשר האישי בין המותג לצרכנים הפוטנציאלים שלו.


בין הלקוחות החדשים של Modern Talking"" נמנים "נמל תל-אביב", "המכללה האקדמית כנרת", "וואלה! טורס", "סינמול" ובמקביל, מעניקה שירותי אינטראקטיב וניו-מדיה למשרדי פרסום נוספים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל