בתחרות מלך הג'ינגל של שפ"מ נבחר התשדיר של משרד הפרסום יהושע TBWA לנביעות "למה לחשוב פעמיים לפני ששותים כוס מים" עם הפרזנטור אורי גוטליב. הצוות שהוביל את הקמפיין הוא טל רביב (סמנכ"ל קריאטיב) תום ארליך (תקציבאית), ענת הררי (מפיקה), תמיר רביץ ושלי שמיר (מנביעות).
הבחירה המתבצעת בכל חודש בין הקמפיינים המשודרים ברדיו נקבעת על ידי סטודנטים של בית הספר לקופירייטינג על שם תרצה גרנות ז"ל ועל ידי הגולשים בדף התחרות בפייסבוק.
צוות משרד הפרסום הזוכה, המפרסם והמדיה יזכו בארוחה במסעדה יוקרתית, וכן מבטיחים את מקומם בשלב הגמר של התחרות, בה יתחרו מול צוותים אחרים על טיסה לניו יורק.
בשלב הגמר השנתי, יתמודדו כל הג'ינגלים שזכו בתחרויות החודשיות מתוכם ייבחר "מלך הג'ינגל". השנה הכריזה שפ"מ על פרס נחשק במיוחד לצוות הפרסום אשר הביא את התשדיר הזוכה לרדיו- טיסה לניו יורק. אנשי הצוות הצפויים לקבל את הפרס הם תקציבאי, נציג הלקוח, קופירייטר, מפיק, ונציג חברת רכש המדיה.