בנק ירושלים מבצע שימוש ראשון בפלטפורמת שיווק ייחודית

בנק ירושלים מפרסם את הצעת הערך הייחודית שלו: פטור גורף מעמלות העו"ש לכל לקוח, ללא כל מגבלה וללא זמן קצוב. המהלך הכולל של בנק ירושלים מסיר את המגבלות והתנאים הקיימים בכל ההצעות האחרות במערכת הבנקאית.



בימים אלה, עושה הבנק שימוש בפלטפורמה חדשה להעברת המסר: במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כחמישים אלף כוסות חד פעמיות באזורים הסובבים את הסניפים, זאת במטרה להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שעובד וגר בקרבת סניפיו של בנק ירושלים. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים ובתי עסק. הפרסום יעשה באמצעות קמפיין שעליו מנצחת חברת FreeCups המתמחה בשיווק באמצעות כוסות נייר.



איציק קמיליאן, מנהל השיווק של FreeCups: "באמצעות הפלטפורמה שלנו מתאפשר לבנק להגיע לקהל היעד המיידי הנמצא באזור הסניפים ולספר להם בדרך מקורית על הצעת הערך החדשנית של הבנק, תוך הפנייה לכתובת הסניף הקרוב."



תומר פישלר, מנהל אגף השיווק והאסטרטגיה בבנק ירושלים: "מהלך העו"ש ללא עמלות של הבנק מצוי בתנופה גדולה, עם פרסום נרחב ואלפי לקוחות חדשים שמגיעים על מנת ליהנות מבנקאות אחרת. הפלטפורמה הפרסומית החדשה מאפשרת לנו להגיע אל קהל רלבנטי שצמא למידע הזה, ונהנה מנגישות גבוהה לסניפים על מנת לבצע את פתיחת החשבונות".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)