וודקה סטולי בפרסום על שילוט חוצות

קמפיין החוצות הכולל עשרה קירות ענק בפריסה ארצית ו- 500 פוסטרים בתחנות אוטובוסים ומכוונים ברחבי תל אביב. בנוסף, יכלול הקמפיין מודעות פרסום בעתונים פעילותBTL – במסגרת שבוע "שף תאכל" בו יופיעו בתפריטי 80 מסעדות מובילות ברחבי הארץ הפרסום של וודקה סטולי.



וודקה סטולי היא אחד ממותגי הוודקה המפורסמים ונמכרים בעולם והנה הוודקה עם הגידול הכי מרשים בשנתיים האחרונות בשוק הישראלי, אחת מ – 3 הוודקות המובילות בישראל ואף הגיעה לשיא באוגוסט 2012 שכבשה את המקום הראשון בצריכה בתל-אביב. (לפי נתוני סטורנקסט). בהיותה וודקה מקורית לאנשים מקוריים, נזקפים לזכותה לא מעט חידושים ופריצות דרך יוצאות דופן. המותג סטולי היה זה שהביא לעולם לראשונה את התיבול בטעמים ב-1962, וזאת למצוותו של החבר ניקיטה חרושצ'וב, שאהב טעמים חזקים עם האוכל שלו. עד היום סטולי היא ממובילות שוק הוודקות המתובלות ומגוון הטעמים שלה הוא מהרחבים ביותר בעולם.



אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)