20,000 הזמנות לדוגמא עם מסר ייחודי יגיעו למתחתנים

אסף גרישנפן, מנכ"ל שותף: "מתוך חשיבה אסטרטגית ורצון להשיג בידול מול מאות המוצרים המוצעים למתחתנים, הבנו שיש צורך בפרסום 'שונה' בקטלוג חתן כלה. ולכן הוספנו לכל מארז של חתן כלה הזמנה בחיתוך לייזר מיוחד המגיעה במעטפה שאי אפשר לפספס. רגע פתיחת המעטפה מספק למתחתנים את אותה החוויה שהם יעניקו למוזמנים שלהם עם המסר שמדובר באירוע מיוחד וחד פעמי".


הקמפיין כלל הפקה של 20,000 הזמנות עם עיטורים עדינים המושגים באמצעות חיתוך בלייזר ובמרכזם תחרת נייר המשתלבת בעיטורים. גם בבחירת המעטפות שמרו ב- PAPERBOUTIQUE על מיתוג יוקרתי כשנמנעו מהדפסת לוגו או סממן מסחרי, והוסיפו להן סימול של חותם שעווה. ההזמנה עצמה נפתחת במסר 'אירוע גדול מתחיל בפרטים הקטנים' ומבהירה את החשיבות של הפיכת רגע פתיחת מעטפת ההזמנה לחווייתי .


הקמפיין מלווה בפעילות שיווקית בגוגל הכוללת קידום אתר החברה וקמפיין פרסומי לקראת עונת החתונות. הקמפיין מאפשר הגברה נוספת של חשיפה מול קהל המתחתנים המחפש בצורה אקטיבית אחר הזמנות מיוחדות לאירוע.




PAPERBOUTIQUE הוקמה בשנה 2012 מתוך רצון מייסדיה להביא לישראל עולם עשיר של הזמנות לאירועים המשלבות עיצוב יוקרתי ואת טכנולוגיית החיתוך בלייזר המובילה כיום בעולם. חיתוך בלייזר מאפשר להוציא לפועל חיתוכים דקים ומדוייקים של ההזמנה, וליצור דוגמאות ייחודיות, המשלבות פרסונליזציה, ונעימות למראה ולמגע. שנה לאחר הקמתה PAPERBOUTIQUE מספקת מגוון רחב של הזמנות בעיצוב אישי לאירועי היוקרה של ישראל הן הפרטיים והן העיסקיים.



לדוגמאות נוספות של הזמנות




אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)