orange עולה לאוויר בקמפיין חדש, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, לשיחות וידאו מטלפון לטלפון בדור השלישי, תחת המסר של "לראות זה להרגיש".
הקמפיין, בהשקעה של כמיליון דולר, כולל סרט שישודר בערוצים המסחריים, עיתונות ארצית ופעילות בנקודות המכירה.
הקמפיין שם מדגישאת היתרון המרכזי של orange בזירת הדור השלישי כרשת היחידה המאפשרת שיחות וידאו מטלפון לטלפון בכל רחבי הארץ ובמספר רב של מדינות בחו"ל. מאורנג' נמסר כי כבר היום נהנים למעלה מ- 73,000 מנויי הדור השלישי של orange מהיכולת לקיים שיחת וידיאו גם ב- 21 מדינות בעולם.