מדידת רייטינג בשלטי חוצות אלקטרוניים

מדובר בטכנולוגיה חדשנית שנעשה בה שימוש לראשונה בישראל למדוד רייטינג של מסכי חוצות אלקטרוניים.


להבדיל משלטי החוצות הרגילים (בילבורדס), ניתן במסכי החוצות הדיגיטליים למדוד את מספר הצפיות, לאפיין את הקהל ולבחון את אפקטיביות הקמפיין תוך שקיפות מול המפרסמים, כפי שמקובל בפרסום בטלביזיה.


המערכת קולטת אותות מטלפונים סלולריים תוך שמירה על אנונימיות מלאה של הקהל מצד אחד ומצד שני קבלת נתונים איכותיים המעובדים לנתוני מדידה וחשיפה.


האותות נקלטים רק לאחר מספר שניות בו הנהג עומד במקום וכך מבטיחה שרק צופים שצפו בפרסומת נרשמים לצורך הניתוח ולא כלל התנועה.


המערכת מתחשבת בכיוון התנועה ומשקללת רק את נהגים והולכי הרגל הרואים את השלט.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)