זוגלובק בחרה בלהקת 'אולטראס' לקידום מוצר לצעירים

סט הצילומים האחרון לפרסומת החדשה של זוגלובק נראה יותר כמו אולפן הקלטות של להקת אולטראוס הצעירה.. אשר לדבריהם: "אם שמעת עלינו זה סימן שאתה בן 21 ומטה.." וזו גם הסיבה שחברת זוגלובק בחרה בלהקה הפונה לקהל צערי מתוך הכוונה להגיע לקהל יעד לסדרה החדשה של זוגלובק למוצרי המבורגר ונקניקיה בלחמניה שהינם בגילאים הללו בדיוק.


אורית ולנט-מיכאלי, מנהלת שיווק זוגלובק שנכחה ביום הצילומים מסרה: "בחרנו בחברי הלהקה כמובילים של קמפיין הסדרה החדשה שלנו למוצרי המבורגר ונקניקיה בלחמניה, כיוון שקהל היעד שלה זהה לקהל היעד של להקת אולטראס. ולכן גם זכינו לשיתוף פעולה פורה ומוצלח."


את קמפיין ההשקה הפיקה חברת teenk, המתמחה בפתרונות שיווק לבני נוער וצעירים ואשר הייתה אמונה גם החיבור של המוצר לתובנות קהל היעד. יניב וייצמן, מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום טינק: "הקמפיין הוא תוצר של שתי תובנות מרכזיות מעולמות בני הנוער , הם רעבים 24/7 והם כל הזמן אונליין. זו הסיבה שבחרנו לפגוש את בני הנוער בפלטפורמה הכי פופלארית , יוטיוב ועם תכנים שמותאמים לכל שעה ביום".


הקמפיין יעלה בימים הקרובים למשך חודש יכלול סרטונים קצרים באינטרנט, בפייסבוק, יוטיוב, סלולר ובמדיה החברתית בכיכובה של להקת אולטראס, הלהקה המובילה כיום בקרב בני הנוער בישראל ומשום כך טבעי שתוביל קמפיין לקהל יעד זה. בנוסף, תתקיים פעילות שהמשתתפים בה יוכלו לזכות ב- 10 מיני מקררים ופרסים נוספים.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)