טרקלין חשמל מרחיבה את פלטפורמת הפרסום שלה:מוציאה חוברת מבצעים בהשקעה של כמליון ש"ח

טרקלין חשמל מרחיבה את פלטפורמת הפרסום שלה, ותחל השבוע בהוצאת מגזין הזדמנויות בלעדי לצרכנים. החוברת בהשקעה של כמליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום ירקוני, תחת המסר: "מותגים גדולים במחירים קטנים", תופץ כאינסרט באחד העיתונים היומיים מידי חודש בחודשו.



אשר אהרון מנכ"ל טרקלין חשמל מסר כי: "מגזין ההזדמנויות של טרקלין חשמל יאפשר לצרכנים להנות מהמותגים המובילים במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ. אני בטוח כי הפלטפורמה החדשה שבחרנו תגדיל משמעותית את נפח המכירות של הרשת בכל הקטגוריות מחד, ותציע לצרכנים את המותגים הגדולים במחירים הקטנים מאידך", הוסיף אהרון. בנוסף, תיתן הרשת לכל הקונים את ה"אחריות הכפולה", ותבטיח להם ראש שקט גם אחרי הקנייה.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים