עולם הקופונים מגיע גם למוצרי הקד"מ


תרבות הקופונים עשתה "עלייה " בשנים האחרונות . השיטה הצרכנית מבוססת הנחות ומבצעים. תרבות שהינה תופעה כלכלית חדשה המבוססת על התרבות האמריקאית כאשר בשלבי משבר כלכלי הצרכן הפסיק לפקוד את החנויות באותם שנים . תרבות הקופונים החזירה מילוני אמריקאים לחנויות . תרבות שהפכה נעוצה עם השנים בתרבות הצריכה האמריקאית .



בישראל , הקופונים שינו את חוקי המשחק וחוללו מהפך בהרגלי הצריכה . ועכשיו נכנס למוצר קד"מ הנקרא ClipAIR המעניק פלטפורמה שיווקית חדשה זוהי למעשה מעטפה ריחנית ממותגת המוצמדת למגן השמש המתפקדת כקופון הנחה. על המעטפה ניתן להדפיס כל תוכן ולוגו לבחירה. לחיסכון בעלויות ניתן לשלב ברקוד המתפקד כקופון הנחה עם הצגת המעטפה במעמד הקנייה.




העסקים הקטנים והבינוניים יכולים בעזרת המוצר להזרים אליהם טראפיק מידי של לקוחות חדשים, דרך ליהנות מבמה טובה לפרסום ולשיווק. מוצרי קד"מ ככלל חוסכים עלויות גבוהות של פרסום וקד"מ וה ClipAir ומשלב תועלות עבור העסק והצרכן .

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)