חברת מדיצ׳י עולה בקמפיין חדש לתכשיר ההומיאופתי המוביל אוסילו למניעה וטיפול בשפעת ותסמיניה, בהשתתפות קובי וטליה זוכי המרוץ למיליון.
במסגרת הקמפיין, מעמידים קובי וטליה את עצמם באתגרי חורף קשים במיוחד-
כניסה לים, ישיבה באמבט קרח ושהייה במקרר תעשייתי במינוס 5 מעלות, במטרה לקרוא תיגר על השפעת ולבחון את יעילות התכשיר כנגד כל הסיכויים.
בדומה למרוץ למיליון, גם הפעם לקח על עצמו קובי את האתגרים בגבורה רבה, בעוד טליה ההריונית הטרייה שמרה על חום הגוף שלה באדיקות ותמכה מהצד בבעלה הסובל.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט, באתרים Ynet, YouTube, Facebook.
רותם צרפתי מנהלת השיווק של חברת מדיצ'י מדיקל יבואנית ומשווקת אוסילו מבית בוארון:"במסגרת הקמפיין החדש, החלטנו ל'אתגר' את השפעת, במשימות שונות, על מנת להביא לידי ביטוי את יעילותו של אוסילו כנגד השפעת ותסמיניה השונים. הבחירה בקובי וטליה אשר שבו את ליבם של מאות אלפי צופי המרוץ למיליון, התבססה בראש ובראשונה על התאמתם לפרופיל קהל היעד של המוצר- צעיר, אינטלגנטי, חובב לייף-סטייל ופתוח לפתרונות השונים מהרפואה הקונבנציונלית. ובנוסף, כמובן, ביכולתם לעמוד במשימות מאתגרות בגבורה ולצאת מנצחים"