אסם מעלה קמפיין חדשני לחטיף החדש כדורונים

אסם, מעלה היום, יום ד', ה- 30 בנובמבר, קמפיין אנימציה בתלת מימד לחטיף החדש אותו השיקה בימים אלה – כדורונים. את הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום פובליסיס אריאלי מלווה הסיסמה: "כדורונים – חטיף היסטרי" והוא פונה בשפתו וסגנונו לקהל הצעירים עבורם מיועד המוצר.



בקמפיין החדש, המתאפיין בהיותו משעשע וקצבי, מופיעות ארבעת דמויות האנימציה של חבורת הכדורונים הבנויות מהמוצר עצמו. החבורה נקלעת למגוון סיטואציות מצחיקות, המדגישות את תחושת הריגוש שבאכילת החטיף ואת צורתו הייחודית, מעצם היותו מעוצב כאשכולות של כדורונים זעירים, המתחברים לכדורון אחד: בכל אחת מהסיטואציות הכדורונים נכנסים להיסטריה ונבהלים, וכתוצאה מכך מתפזרים כדורונים לאויר וחוזרים חזרה להיות מאוחדים.



סרטון הפרסומת החדש עולה במקביל להשקת החטיף החדש, המיועד בעיקר לילדים ובני נוער ונשען על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל. כדורונים משווק בטעמים גריל, ברביקיו ופיצה והינו המוצר הראשון שפותח במרכז המחקר והפיתוח של נסטלה בישראל, הפועל צמוד למפעלי אסם בשדרות. החטיף מתאפיין במרקם פריך ואינו מכילים חומר משמר, צבעי מאכל או כולסטרול.



זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם מסרה כי" "הקמפיין החדש עולה בקנה אחד עם תחושת החוויה והריגוש שבאכילת חטיף הכדורונים. החטיף החדש מיועד לקהל הצעירים ולכן היה לנו חשוב מאוד שסרט הפרסומת יפנה לקהל היעד ויהיה צעיר, קצבי, דינאמי ומותאם לקונספט השיווקי כולו, ושיפנה לשפתם של בני הנוער".



הקמפיין ימשך כ- 3 שבועות ויעלה בערוצים 2 , 10 , 24, עיתונות ואינטרנט.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)