לשכת סוכני ביטוח יוצאת בקמפיין רדיו ושילוט חוצות "סוכן ביטוח צמוד ואישי, בטוח תרגיש בהבדל"

לשכת סוכני ביטוח בישראל יוצאת בקמפיין פרסום במהלך חודש דצמבר.



מסע הפרסום מתבצע כחלק ממאמצי לשכת סוכני ביטוח בישראל לחשיפתם ולחיזוק תדמיתם של סוכני הביטוח.



יוסי מנור, נשיא לשכת סוכני ביטוח, אמר כי בעקבות ועדת בכר והישגי לשכת סוכני ביטוח בישראל מול הבנקים, חשוב להמשיך לבסס את מעמדם של סוכני הביטוח, ולהבהיר את הבידול שלהם מול עובדי הבנקים.


"אין ספק שהידע המקצועי של סוכן הביטוח חבר הלשכה, הרשיון בו הוא מחזיק כחוק, ובעיקר השירות הצמוד והאישי אותו הוא מעניק למבוטח ביומיום ובעיקר בשעת המבחן הביטוחית; כל אלה יוצרים עבור המבוטחים את ההבדל מול כל גורם אחר בשוק הביטוח והחיסכון הפנסיוני", אמר יוסי מנור.



הקמפיין כולל סדרה של תשדירי רדיו אותם מקריין גבי גזית, שישודרו באמצעות שפ"מ (ברשתות ב', ג' ו- 88FM), ושפ"א (103FM); וכן סדרת שילוט חוצות ארצית באמצעות רפיד, שהמסר הפרסומי שלה הוא: "סוכן ביטוח צמוד ואישי, בטוח תרגיש בהבדל!"



היקף תקציב מסע הפרסום: 500,000 ₪, והוא מבוצע באמצעות דורן תקשורת.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)