לשכת סוכני ביטוח בישראל יוצאת בקמפיין פרסום במהלך חודש דצמבר.
מסע הפרסום מתבצע כחלק ממאמצי לשכת סוכני ביטוח בישראל לחשיפתם ולחיזוק תדמיתם של סוכני הביטוח.
יוסי מנור, נשיא לשכת סוכני ביטוח, אמר כי בעקבות ועדת בכר והישגי לשכת סוכני ביטוח בישראל מול הבנקים, חשוב להמשיך לבסס את מעמדם של סוכני הביטוח, ולהבהיר את הבידול שלהם מול עובדי הבנקים.
"אין ספק שהידע המקצועי של סוכן הביטוח חבר הלשכה, הרשיון בו הוא מחזיק כחוק, ובעיקר השירות הצמוד והאישי אותו הוא מעניק למבוטח ביומיום ובעיקר בשעת המבחן הביטוחית; כל אלה יוצרים עבור המבוטחים את ההבדל מול כל גורם אחר בשוק הביטוח והחיסכון הפנסיוני", אמר יוסי מנור.
הקמפיין כולל סדרה של תשדירי רדיו אותם מקריין גבי גזית, שישודרו באמצעות שפ"מ (ברשתות ב', ג' ו- 88FM), ושפ"א (103FM); וכן סדרת שילוט חוצות ארצית באמצעות רפיד, שהמסר הפרסומי שלה הוא: "סוכן ביטוח צמוד ואישי, בטוח תרגיש בהבדל!"
היקף תקציב מסע הפרסום: 500,000 ₪, והוא מבוצע באמצעות דורן תקשורת.