ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השלישי של 2014 על מהלכי ההשקה של: ביקור בריא- קופת חולים מאוחדת, "קופי שוט" של שטראוס וכרטיס Fly Card של אל על.
בוועדה ציינו כי המהלך להשקת ביקור בריא, של קופת חולים מאוחדת, יצר חידוש בתחום רפואת הילדים בו בפעם הראשונה מוזמן הילד לרופא כשהוא בריא לחלוטין. ביקור בריא יצר שיחה ערה בערוצי התקשורת השונים וברשת. כאשר בזכות מהלך זה יצר ביקור בריא העדפה למאוחדת בקרב קהילת רופאי הילדים, כאשר עד כה כ- 50% מרופאי הילדים עברו הכשרה לשירות וכיום רשימת ההמתנה היא למעלה מחודשיים להכשרות נוספות.
לגבי מהלך האשראי של אל על ציינה הוועדה, כי מהלך ההשקה הכפיל את יעדו הראשוני למצטרפים וזכה ל- 50 אלף מצטרפים בתוך חודשיים בלבד. כמו כן, זכה המהלך לחשיפה תקשורתית אדירה.
על השקת קופי שוט נכתב: "הקמפיין בלט בחדשנותו שכן הכיר לקהל הישראלי קטגוריית משקאות חדשה שטרם נחשף אליה. בתקופה קצרה הצליח הקופי שוט לחדור לשוק הקר כשזה מציע אלטרנטיבה הן למשקאות האנרגיה והן למשקאות הקפה".