ויליפוד יוצאת בקמפיין בנוסח בחירות

חברת 'ויליפוד', יבואנית מוצרי המזון מהמובילות בישראל, עולה בימים אלו בערוץ 2 עם קמפיין תשדירי חסויות חדש תחת הסלוגן " עולם של טעמים במחירים שפויים". הקמפיין ממחיש את הנרטיב והרעיון בו דוגלת חברת 'ויליפוד'- מייבאת לצרכן הישראלי מותגים בינלאומיים באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים שווים לכל כיס. עלות שלושת הקמפיינים- מיליון וחצי ₪.


קמפיין זה, מצורף לשני קמפיינים חדשים, תשדירי חסויות לחמאה הבלגית שיעלו בתחילת חודש מרץ בערוצים 10 ו2.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)