חברת 'ויליפוד', יבואנית מוצרי המזון מהמובילות בישראל, עולה בימים אלו בערוץ 2 עם קמפיין תשדירי חסויות חדש תחת הסלוגן " עולם של טעמים במחירים שפויים". הקמפיין ממחיש את הנרטיב והרעיון בו דוגלת חברת 'ויליפוד'- מייבאת לצרכן הישראלי מותגים בינלאומיים באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים שווים לכל כיס. עלות שלושת הקמפיינים- מיליון וחצי ₪.
קמפיין זה, מצורף לשני קמפיינים חדשים, תשדירי חסויות לחמאה הבלגית שיעלו בתחילת חודש מרץ בערוצים 10 ו2.