ברעם משיקה 12 קירות וידאו בטרמינל בן גוריון

חברת ברעם פרסום מקורי, זכיינית הפרסום בטרמינל 3 הציבה היום 12 קירות מסך (video walls) באולם הדיוטי פרי בנתב"ג
ההשקעה הכוללת במסכי הענק הינה למעלה מ- 3 מיליון ₪. מדובר ב- 12 מסכים בטכנולוגיה המתקדמת בעולם אשר יאפשרו הקרנת סרטי פרסום ברזולוציה HD של 3 מ"מ. כל מסך בגודל עצום של 5 מטר על 2 מטרים. סה"כ מדובר בשטח כולל של 120 מ"ר.

המסכים אשר ממוקמים מסביב לאולם הדיוטי פרי ישדרו פרסומות לצד מידע לנוסעים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. הפרסום נחשף ל- 100% מכלל הנוסעים אשר ממריאים ונוחתים ב- showcase הדיגיטל הגדול ביותר שקיים בישראל.

בין המפרסמים הראשונים אשר החלו לפרסם היום: בנק לאומי, בזק, קסטרו, סמסונג, קבוצת קרסו ועוד.



בטרמינל 3 עברו בשנת 2014 מעל 17 מיליון נוסעים. בפסח עברו ויעברו מיליון וחצי נוסעים אשר ייחשפו למדיום הפרסום החדש.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)