חברת ברעם פרסום מקורי, זכיינית הפרסום בטרמינל 3 הציבה היום 12 קירות מסך (video walls) באולם הדיוטי פרי בנתב"ג
ההשקעה הכוללת במסכי הענק הינה למעלה מ- 3 מיליון ₪. מדובר ב- 12 מסכים בטכנולוגיה המתקדמת בעולם אשר יאפשרו הקרנת סרטי פרסום ברזולוציה HD של 3 מ"מ. כל מסך בגודל עצום של 5 מטר על 2 מטרים. סה"כ מדובר בשטח כולל של 120 מ"ר.
המסכים אשר ממוקמים מסביב לאולם הדיוטי פרי ישדרו פרסומות לצד מידע לנוסעים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. הפרסום נחשף ל- 100% מכלל הנוסעים אשר ממריאים ונוחתים ב- showcase הדיגיטל הגדול ביותר שקיים בישראל.
בין המפרסמים הראשונים אשר החלו לפרסם היום: בנק לאומי, בזק, קסטרו, סמסונג, קבוצת קרסו ועוד.
בטרמינל 3 עברו בשנת 2014 מעל 17 מיליון נוסעים. בפסח עברו ויעברו מיליון וחצי נוסעים אשר ייחשפו למדיום הפרסום החדש.