CTV מבצעת שידורים ישירים בטלוויזיות חוצות

חברת CTV מדיה, המתמחה בשילוט דיגיטלי, החלה להשתמש בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לחברה, המכונה LivePromo , ומאפשרת שידורים ישירים בזמן אמת של אירועים על גבי טלוויזיות החוצות שלה. השידורים יתבצעו על גבי 27 מסכי הענק של ctv הפרוסים בצמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ וזוכים לחשיפה של למעלה משני מיליון צופים ביום.


השידורים הישירים נוסו לראשונה במסגרת פיילוט ש- CTV מדיה ביצעה יחד עם בנק מזרחי – טפחות במסגרת קמפיין "מדד הדיכאון" של הבנק. בשיא הקמפיין, בהשתתפות דביר בנדק וארקדי דוכין, "מדד הדיכאון" הוקרן על מגדלי משה אביב, וההקרנה עברה בשידור חי לטלוויזיית חוצות של ctv הסמוכה לבניין.


כיום, לאחר ביצוע הפיילוט והשקת הגרסא הסופית של הטכנולוגיה לשידורים חיים, היא זמינה לשימוש לכל מפרסם.


"הטכנולוגיה נועדה לענות לצורך של שוק הפירסום שמחפש כל הזמן את הדבר הבא, פיתוחה הופך את CTV מדיה לחברת השילוט הדיגיטלי הישראלית הראשונה והיחידה שמבצעת שידורים חיים בטלוויזיות חוצות, יכולת חדשה ומרתקת שתאפשר למפרסמים ליצור שיח ציבורי ובאז באמצעות שידור ישיר של הגרלות, אירועי קד"מ וימי מכירות מיוחדים, היישר אל קהל העוברים והשבים ברחוב" אומר גיא שנקמן, מנכ"ל CTV.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)