סוג של הישג: העתקת קונספט פרסומי

אם התרגלנו לראות קונפסטים פרסומיים מוצאים את דרכם לישראל אחרי שהצליחו ליצור גלים בחו"ל, במקרה של טמפו המצב הוא הפוך – מבשלת בירה בארה"ב העתיקה את קמפיין משרת החלומות שהקיימה החברה בשנה שעברה



"משרת החלומות – שתו בירה ותקבלו שכר של 12,000 דולר". אם ההצעה נשמעת מוכרת היא בגלל שמדובר בגניבת קמפיין של חברת טמפו, שחיפשה בקיץ שעבר טועם לבירה גולדסטאר בשכר של 12,000 שקל.



בטמפו הופתעו לגלות שרשת פאבים אמריקאית בשם "עולם הבירה", יצאה בקמפיין לחיפוש מתמחים שיעבירו את הקיץ הקרוב בשתיית בירה במבשלות והציעו לציבור לשלוח אליהם קורות חיים כדי להתחרות על המשרה.



לפני שנה טמפו איישו את המקום הפנוי בפאנל טועמי הבירה עם נציג הציבור שלקח חלק בתהליך. לאיתור המועמד פורסמו מודעות דרושים בעיתונות שהציגו את ג'וב החלומות המצריך הגעה למבשלה אחת לשבוע ביום הייצור, כדי ללגום מהבירה המיוצרת ולאשר אותה כחלק מפאנל טועמים מקצועי תמורת שכר של 12 אלף שקל. על המשרה התחרו 15 אלף מועמדים.



ממשרד הפרסום "בית הקונספטים אלנבי" שאחראי על הפקת פרויקט טועם הבירה של גולדסטאר נמסר: "אנו רואים את גניבת הקמפיין כסוג של מחמאה. הדהימה אותנו רמת ההעתקה עד לסכום שרשום על הצ'ק החודשי של הטועם".



איתי דקל טועם הבירה הישראלי המקורי אומר: "אני מקווה שהטועם החדש יצליח לעמוד במשימה ויבין את גודל האחריות. שאישרתי את שיווק הבירה חשבתי על עשרות אלפי הצרכנים שמצפים לקבל את הטעם המוכר והאהוב, ועל עסקים שהכנסתם תלויה באיכות הבירה. התאמנתי רבות על לגימת בירה והייתי מגיע לטעימות רענן לאחר שינה טובה. אני מאחל למועמדים הצלחה ולחיים."


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)