אסם מעבירה תקציבי פרסום

בעקבות סגירת משרד הפרסום פובליסיס והעברת חלק מתקציבי המשרד לגליקמן, קבוצת אסם- נסטלה, חברת המזון מהגדולות בישראל, נערכת לשינויים במערך הפרסום. תקציבי הפרסום של חטיבות פעילות מותגי NESCAFE והגלידות, אשר בכל העולם מטופלות על ידי פובליסיס תעבורנה עם חלק מתקציבי משרד הפרסום שנסגר לגליקמן-שמיר סנסונוב. המותג טבעול, שטופל בשנים האחרונות בפובליסיס ישראל, יעבור לניהול של משרד הפרסום גיתם BBDO.



מערך הפרסום של קבוצת אסם מחולק בין ארבעה משרדי פרסום: גיתם BBDO, שמטפל בתקציבים של חטיבות הקולינארי, המאפה, הקורפורייט ומעכשיו גם טבעול. פובליסיסגליקמן, שמטפלים בתקציבים של מותגי NESCAFE וגלידות . מקאן, שמטפלים בתקציבים של דגני בוקר, נסטי, צבר, פורינה וחטיבת החטיפים של אסם. משרד הפרסום JWT שמטפל בתקציב הפרסום של מטרנה.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)