מותג הספורט "פומה" עולה לראשונה בישראל בקמפיין "פופ-אפ" ליום אחד בלבד. הקמפיין הוא משותף למותג "פומה" בישראל ולתכנית "נולד לרקוד" ובמסגרתו מצולמים ששת הפיינליסטים כאשר הם "רוקדים באוויר", זאת בהשראת ובהתאם לקונספט הפרסומי העולמי של "פומה" – "I'm Going" – המציג רקדנים המבצעים תנועות ריקוד מורכבות, כשהם תלויים באוויר.
הקמפיין יקדים את שלב חצי הגמר של "נולד לרקוד" שישודר ב-18/2 ב-21:00, בקשת, ערוץ 2 ויעלה ביום ד' ה- 13.2.2008 במדיה ארצית, בעיתונות הכתובה והאינטרנטית, וזאת ליום אחד בלבד. הקמפיין הינו כחלק מקמפיין אביב-קיץ 2008 של "פומה" בו יושקעו כמיליון ₪.
בימים אלה עולה ברחבי אירופה קמפיין פרסומי של "פומה" בשיתוף חברי להקת המחול
הניו-יורקית הידועה "The Bill T. Jones / Arnie Zane Dance Company". במסגרת הקמפיין מצולמים רקדני הלהקה כאשר הם מבצעים תנועות ריקוד מורכבות באוויר. הקמפיין הישראלי צולם בהשראת הקמפיין העולמי ולצורכו צולמו ששת הרקדנים הפיינליסטים של "נולד לרקוד" כאשר הם מבצעים קפיצות וריקודים מורכבים באוויר, לבושים בפריטים נבחרים מקולקציות ההלבשה, ההנעלה והאביזרים לאביב-קיץ של "פומה".
מנהל השיווק של "פומה" ישראל, אייל פינטו, מוסר: "אנו שמחים לחבר את קונספט הקמפיין הבינלאומי של המותג לפעילות לוקאלית יוצרת באזז באופן התואם באופן מושלם הן את ערכיו והן את שפתו של המותג פומה. החיבור בין פומה לבין רקדני "נולד לרקוד" הנו חיבור מנצח. פומה הנו מותג הספורט הנחשק ביותר בעולם והקמפיין עם כוכבי התכנית, בהשראת הקמפיין העולמי, יחזק את תדמיתה של פומה בישראל כקובעת טרנדים עיקרית בזירת האופנה הישראלית.
שמחנו על שיתוף הפעולה עם 'קשת' ו"טדי הפקות" אשר הרימו בספורטיביות את הכפפה והיו פרטנרים מושלמים. אנו בטוחים שנמשיך לשתף פעולה בעתיד גם בפרויקטים נוספים".
מקשת נמסר כי: "אנו שמחים על החבירה לפומה, שמדגישה את היכולות הפיזיות של הרקדנים ב"נולד לרקוד" ומציגה את המתמודדים בשיאם. אנו מאחלים הצלחה למתמודדים בשלבי הגמר של התכנית."