קמפיין פרסום שני לפנטן פרו וי בכיכובה של אפרת רייטן. הקמפיין מתמקד בקונדישינר של פנטן

פנטן פרו וי מעלה קמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, תחת הכותרת: "פנטן – יופי של מראה בריא". הסרט, המהווה חלק שני של הקמפיין בכיכובה של אפרת רייטן ומתמקד בנושא מרככי השיער, יעלה באמצע לינואר באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי.



רייטן מובילה את קמפיין הפרסום ,פעילות הקד"מ ויחסי הציבור של המותג בישראל מזה מספר חודשים.



מנהלת קטגורית השיער בפרוקטר & גמבל ישראל רבקה קהת מוסרת : " כפי שציינו לפני מספר חודשים, היעד הבא מבחינתנו הוא לכבוש את שוק מרככי השיער בישראל שהינו שוק בעל פוטנציאל גדול. המותג פנטן פרו וי מהווה את מנוע הצמיחה העיקרי בשוק הקונדישינר עבור פרוקטר אנד גמבל ולכן, בחרנו לצאת בקמפיין נפרד ויעודי לקונדישינר בכיכובה של אפרת רייטן. אין כל סיבה שנתח השוק של פנטן במרככי השיער לא יהיה זהה לנתח השוק שלנו בקטגורית השמפו."




את הקמפיין מובילה אפרת רייטן כחלק מהאסטרטגיה העולמית של פנטן אשר בוחרת במובילי דעה וסלבריטאים מקומיים לשימוש בפרסום על מנת להגביר את ההזדהות והאהדה עם המותג ולחזק את נאמנות הצרכניות.



מפנטן נמסר, כי "ממחקרים שערכנו עלה כי אפרת רייטן, נתפסת כאחת הנשים המצליחות והמוכרות ביותר בישראל. רייטן משדרת חוכמה, ביטחון עצמי, שמחת חיים, אמינות, כריזמטיות ואלגנטיות, וכמובן היא בעלת שיער יפה ובריא. על כן נבחרה רייטן להוביל את פנטן בישראל בהתאם לערכי המותג העולמי."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)