דואר ישראל בחר ב"ציבלין תקשורת צעירים", משרד הפרסום המוביל בתחום הילדים והמשפחה, לפרוייקט "זו בול ,ישראל שלי!".
מדינת ישראל מחליפה קידומת ו"דואר ישראל" באמצעות "ציבלין תקשורת צעירים" הרימו את הכפפה. לקראת חגיגות ה-60 יוצא הדואר בפרויקט מיוחד, " "זו בול ,ישראל שלי!", שפונה לילדים. מדובר בתחרות ציורי ילדים גדולה ומתוקשרת, כשהנושא הוא, כמובן, ישראל. הילדים יתבקשו לצייר את המדינה כמו שהם רואים אותה. ישראל שלהם. בדמויות, בנופים, בריחות, בצבעים ובאווירה. הכוונה היא להגיע לכל ילד בישראל ולשתף אותו בפרויקט אינדיבדואלי וערכי, במטרה לקבל אינטרפרטציות שונות ומגוונות למושג "ישראל".
טקס בחירת 60 איורי "ישראל שלי" ייערך ב- מאי 2008 במעמד נציגים מ-50 מדינות בעולם, במסגרת הכנס הבינלאומי שעורך דואר ישראל. הזוכה המאושר יקבל בול אישי המבוסס על האיור שלו, שגם יהפוך לספוט באנימציה שישודר בטלוויזיה וחופשה שנתית במלון מפנק לו ולמשפחתו.
הפרויקט ילווה בקמפיין בהיקף מדווח של 2.2 מליון ₪ וייכלול קמפיין טלוויזיה, אינטרנט ופרינט ומשלוח של 2 מליון מעטפות "זו,בול,ישראל שלי!" לכל בית אב בישראל באמצעות דואר ישראל, עיתוני הילדים, רשת מזון מהיר ורשת מלונות. הילדים ייתבקשו לצייר את ישראל שלהם ולשגר את הציור למנהלת התחרות. וועדה מקצועית, הכוללת מאיירים, אנשי ארט ופרסומאים, יחליטו על 60 היצירות הנבחרות.
בתחרות האיורים הקודמת שערך דואר ישראל עם פליקס, ארנב הדואר כוכב "הופ" וסרטי הקולנוע, הגיעו 27 אלף ציורי ילדים, נתון שהדהים גם את יוצרי פליקס באירופה.
אורן ציבלין, מנכ"ל ציבלין תקשורת צעירים: "ילדים אוהבים לצייר ואוהבים את ישראל שלהם. אנחנו מאמינים שהשילוב הזה ישקף את ישראל 2008, של דור האינטרנט והסלולארי, ואנחנו סקרנים לראות את הבבואה הזו של המדינה שלנו. 'ציבלין', כמשרד פרסום לילדים, חש אחריות אמיתית לקהל היעד שלו, ונשמח להירתם לפרויקטים ערכיים כמו זה."