קוסמופארם יצרנית מותגי הטיפוח "קרמה" ו"כיף" חתמה על הסכם פרסום שנתי עם חברת לעומק התודעה

חברת קוסמופארם יצרנית מותגי הטיפוח "קרמה" ו"כיף" חתמה על הסכם פרסום שנתי עם חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים. שווי העסקה מוערך בכ- 2.5 מיליון שקל.



במהלך השנה הקרובה יעלו פרסומים של המותג קרמה בלמעלה מ 200 חדרי כושר וסטודיו לנשים בלבד, הפרסום במכוני הכושר ובסטודיו לנשים ממוקם במיקומים אסטרטגיים (חדרי הספיניניג ומסלולי ריצה, האולמות בהם מתקיימים השיעורים השונים, אולם מכשירי הכושר, מלתחות ואולם הקבלה) ובלמעלה מ 300 מוקדי בילוי מובילים בפריסה ארצית למותג "כיף".



במהלך שנת 2008 תשיק חברת קוסמופארם כ- 7 סדרות מוצרים חדשות בתחום טיפוח השיער, תחליבי רחצה, קרם גוף, דאודורנטים ואת סדרת קרמה לגבר.



יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם: "קוסמופארם הביאה לשוק הטואלטיקה חדשנות ותעוזה מבחינת ניחוחות ומרקמים. הצרכנים, בעיקר הצעירים מחפשים חידושים בסגנון חיים וכמובן בתחום הטואלטיקה והטיפוח האישי. הכנסנו לשוק משב רוח רענן גם בפעילות השיווקית של המוצרים והדבר ניכר באחוזי התנסות גבוהים".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)