תמי גלילי מנכ"ל GNC:"בעקבות הביקוש לציטוזן הוחלט להגדיל משמעותית את תקציב הפרסום"

רשת GNC הגדילה את תקציב הפרסום של המוצר ב –50% , והוא יעמוד עתה על 750,000 ₪. הקמפיין כולל : מודעות חסות בטלויזיה, מודעות בעיתונות ארצית ומקומית ובאתרי אינטרנט. תמי גלילי מנכ"ל GNC:"בעקבות הביקוש הרב לציטוזן מאז תחילת הקמפיין, הוחלט להגדיל משמעותית את תקציב הפרסום למוצר. הצלחת הציטוזן נובעת מהביקושים הערים בשוק למוצרי דיאטה אמינים של חברות מוכרות."


לדבריה, הקמפיין למוצר ציטוזן מסייע באופן משמעותי גם לחיזוק המותג GNC, והראיה לכך מאז תחילת הקמפיין עלתה הדרישה ליתר מוצרי החברה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)