יפאורה בחר באסי עזר להוביל קמפיין של המותג FRUIT WATER

סדרת fruit waterשל יפאורה עולה בקמפיין חדש והומוריסטי בהובלת אסי עזר. בפרסומת עזר משמש כ"דייל מכירות פרוט ווטר", כאשר הוא פוגש דמויות צמאות מאד, שלצערן הגדול, ולמרות תפקידו המפתה, הוא לא מסכים להרוות את צימאונן. היקף הקמפיין, שיכלול טלויזיה, דיגיטל וקולנוע כ- 5 מיליון ₪.



סדרת fruit water הושקה ב 2015 עד היום היא הגיעה לסך של 6.5% מקטגוריית המשקאות הקלים (נילסן, מרץ 2018)

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)