טעם האהבה: פריגת מציגה את סיפור ה"אהבה הראשונה" בקמפיין טלוויזיה לקטגורית הסחוט


פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים, עולה לאוויר בקמפיין ייחודי לקטגוריית המיצים הסחוטים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום JWT תחת הסיסמא :"אין כמו הטעם של האהבה הראשונה ", היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 5 מיליון ₪.



הקמפיין יעלה בסוף השבוע, בטלוויזיה. בסיסו של הקמפיין- סיפור "האהבה הראשונה ", גלגולו של סיפור אהבתם של ילד וילדה, הדברים הפשוטים והבסיסיים של החיים, ההנאה מהטבע הטוהר והתמימות . הסרט מביא את סיפור אהבתם של זוג ילדים שמתחיל בקטיפת התפוזים בפרדס ומסתיים במפגש המחודש ושיחזור החוויה עם פריגת סחוט .



הסרט צולם בפרדסים שמהם נקטפים התפוזים לייצור המיצים.



איריס קמיל, מנהלת מותג פריגת סחוט: "אין כמו האהבה הראשונה הטהורה, הטבעית. פריגת סחוט הוא הדבר האמיתי בדיוק כמו האהבה הראשונה, זו שמרגשת אותנו כל פעם מחדש".



השיר שנבחר להוביל את הקמפיין הוא "אהבת נעורי" של שלום חנוך, אשר מגולל את סיפור האהבה הישראלי האולטימטיבי תוך כדי חיבור לנופים ולזיכרונות הארצישראליים.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)