red bull מותג משקאות האנרגיה המוביל בעולם חוזר לפרסם בישראל

red bull, מותג משקאות האנרגיה המוביל בעולם, חוזר לפרסם בישראל, כך הודיעה היום הנהלת החברה. הקמפיין יעלה היום יום א' 4/5/2008, בערוצים 2, 10, 24 ועל מסכי הקולנוע. הקמפיין מורכב משלושה סרטוני אנימציה בינלאומיים בדיבוב עברי אשר נבחרו בקפידה על ידי קבוצות מיקוד והותאמו במיוחד לקהל היעד הישראלי.



עלות ההשקעה בקמפיין עומדת על כ- 2.5 מיליון שקל.



רונן בן נון, מנכ"ל red bull ישראל, מוסר: "אנו מעלים היום קמפיין טלוויזיה יוצא דופן, שובבי ומפתיע, זאת כיריית פתיחה למהלכים שיווקיים רבים של המותג, אליהם ייחשף הצרכן הישראלי במהלך הקיץ הקרוב"



"red bull הינו מותג בינלאומי יוצא דופן בתפיסותיו, בעל אסטרטגיית שיווק ייחודית. הקמפיין הנוכחי יפתיע ויחזיר את ההומור והתחכום לברייק הפרסומות הישראלי". הוסיף בן נון



סרטוני הפרסומת המאוירים של red bull מאופיינים בנימה הומוריסטית ומתוחכמת העומדת בקנה אחד עם ערכי המותג. תמלול הסרטים ודיבובם הותאם במיוחד לטעם קהלי היעד, כפי שעלה מקבוצות המיקוד, והוא מדובב ע"י שחקנים ישראלים, ביניהם אלי גורנשטיין.



סרטוני הפרסומת מתארים שלוש סיטואציות ומספר דמויות מעולמות תוכן שונים.



בסרטון הפרסומת הראשון מוצג חתול שבע ומאושר, מייד לאחר ששתה red bull, "קיבל" כנפיים ואכל את הציפור.



בסרטון הפרסומת השני מוצגים אם ובנה הנוסעים במכונית, הבן נוהג והאם מציקה לו ללא הרף. כשלבן נמאס לשמוע את אימו, הוא שותה מפחית red bull, "מקבל" כנפיים ופורח לו דרך חלון המכונית, משאיר את אימו לאנחות.



בסרטון הפרסומת השלישי אנו נחשפים ל"סופר-גיבור" השוהה בביתו ושומע זעקות עזרה של עלמה דרך החלון. הוא ניגש למקרר על מנת לשתות את מנת ה- red bull שלו, "לקבל" כנפיים ולעוף לעזרת העלמה. הוא מגלה שה- red bull אזל, סוגר את החלון וחוזר לנוח על כורסתו החמימה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)